uggabugga uggabugga
* * *

Author Topic: Fuckin' fascists !!  (Read 2942 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DigitalBuddha

  • Administrator
  • Dude
  • *****
  • Posts: 9358
  • I ain't never seen no queen in her damn undies...
Fuckin' fascists !!
« on: July 19, 2017, 09:56:10 PM »
Fuckin' fascists!! It's like Lenin said...............

This aggression will not stand, man!! The human paraquats at PhotoBucket are demanding that I come up with a cash machine or they won't display my beloved Signature image any longer. Fuckers, nine toed pricks!; they're bringing out the Walter in me!

All you can see is this shit demanding the rent...



Fuck it, dudes; can't be bothered by that shit, life goes on man.

.............I'm headin' for my local In and Out for a burger and then grabbing a few beers at the local drinking hole.
If they pee on your rug...



"I could be just sitting at home with pee stains on my rug."

BikerDude

  • Dude
  • ******
  • Posts: 3209
  • Time wounds all heels -John Lennon
Re: Fuckin' fascists !!
« Reply #1 on: July 20, 2017, 01:24:44 PM »
How about Image Shack?
That used to be a thing.
Maybe they are a bit more chill?

Out here we are all his children

DigitalBuddha

  • Administrator
  • Dude
  • *****
  • Posts: 9358
  • I ain't never seen no queen in her damn undies...
Re: Fuckin' fascists !!
« Reply #2 on: July 20, 2017, 01:46:12 PM »
How about Image Shack?
That used to be a thing.
Maybe they are a bit more chill?

I'll check them out again, but last I heard they operate like Photobucket does now. Mark it zero!
If they pee on your rug...



"I could be just sitting at home with pee stains on my rug."

Dudeist Monk

  • Dude
  • ***
  • Posts: 56
  • Easy does it.
Re: Fuckin' fascists !!
« Reply #3 on: July 20, 2017, 04:47:25 PM »
Shit. That sucks, man. I thought you'd just changed your sig image to that for, you know, ironic reasons. I didn't get why it would be ironic, but I thought it was just me not getting it. :-/
If at first you don't succeed ... Um ... Yeah. Whatever and stuff.

Dudeist Monk - Militant Inactivist.

DigitalBuddha

  • Administrator
  • Dude
  • *****
  • Posts: 9358
  • I ain't never seen no queen in her damn undies...
Re: Fuckin' fascists !!
« Reply #4 on: July 20, 2017, 11:26:21 PM »
Shit. That sucks, man. I thought you'd just changed your sig image to that for, you know, ironic reasons. I didn't get why it would be ironic, but I thought it was just me not getting it. :-/

I guess I got caught taking any rug in the place and they decided Bunny needed some cash! I miss my old sig,but no worries, I'll find it.
If they pee on your rug...



"I could be just sitting at home with pee stains on my rug."

BikerDude

  • Dude
  • ******
  • Posts: 3209
  • Time wounds all heels -John Lennon
Re: Fuckin' fascists !!
« Reply #5 on: July 25, 2017, 12:35:27 PM »
I'd leave it like that.
Something tells me that the Dude would need to update his account.
I'd call that a very dude sig pic.

Out here we are all his children

DigitalBuddha

  • Administrator
  • Dude
  • *****
  • Posts: 9358
  • I ain't never seen no queen in her damn undies...
Re: Fuckin' fascists !!
« Reply #6 on: July 25, 2017, 06:36:11 PM »
I'd leave it like that.
Something tells me that the Dude would need to update his account.
I'd call that a very dude sig pic.

I think you gotta a point, dude. I'll hang with my current free sig image fer now. Mark it ten!
« Last Edit: July 27, 2017, 12:04:03 AM by DigitalBuddha »
If they pee on your rug...



"I could be just sitting at home with pee stains on my rug."

Kanantus

  • Dude
  • ***
  • Posts: 50
Re: Fuckin' fascists !!
« Reply #7 on: July 26, 2017, 05:09:48 AM »
Well, looks like we can close the file on that one.  8)

BikerDude

  • Dude
  • ******
  • Posts: 3209
  • Time wounds all heels -John Lennon
Re: Fuckin' fascists !!
« Reply #8 on: July 26, 2017, 07:47:27 AM »
I wouldn't hold out much hope for the tape deck though

Out here we are all his children

DigitalBuddha

  • Administrator
  • Dude
  • *****
  • Posts: 9358
  • I ain't never seen no queen in her damn undies...
Re: Fuckin' fascists !!
« Reply #9 on: July 27, 2017, 12:04:27 AM »
I wouldn't hold out much hope for the tape deck though

Or the Credence.
If they pee on your rug...



"I could be just sitting at home with pee stains on my rug."

DigitalBuddha

  • Administrator
  • Dude
  • *****
  • Posts: 9358
  • I ain't never seen no queen in her damn undies...
Re: Fuckin' fascists !!
« Reply #10 on: November 16, 2017, 09:25:59 PM »
Well, looks like we can close the file on that one.  8)

Fuckin' eh! :)
If they pee on your rug...



"I could be just sitting at home with pee stains on my rug."

Lulzman

  • Dude
  • **
  • Posts: 15
Re: Fuckin' fascists !!
« Reply #11 on: November 28, 2017, 09:55:00 AM »
I'm a bit late - but you could try ImgBB or just google something like "free image hosting". I used to use imgBB to host stuff for me, pretty decent, free, easy to use, dont even have to register.

DigitalBuddha

  • Administrator
  • Dude
  • *****
  • Posts: 9358
  • I ain't never seen no queen in her damn undies...
Re: Fuckin' fascists !!
« Reply #12 on: December 05, 2017, 12:16:21 AM »
I'm a bit late - but you could try ImgBB or just google something like "free image hosting". I used to use imgBB to host stuff for me, pretty decent, free, easy to use, dont even have to register.

I'll check it out, dude. Much obliged.
If they pee on your rug...



"I could be just sitting at home with pee stains on my rug."

Rev Dave Man

  • Dude
  • ***
  • Posts: 91
Re: Fuckin' fascists !!
« Reply #13 on: December 09, 2017, 08:32:49 AM »
who stole your undies walter?
I'm calmer than you are

DigitalBuddha

  • Administrator
  • Dude
  • *****
  • Posts: 9358
  • I ain't never seen no queen in her damn undies...
Re: Fuckin' fascists !!
« Reply #14 on: December 14, 2017, 02:39:42 AM »
who stole your undies walter?

A bunch of Amateurs!!  ;D ;D
If they pee on your rug...



"I could be just sitting at home with pee stains on my rug."

 

Recent Posts

Store

Dude Vinci
Get Dudeism tee shirts, ordination certificates and more. Help feed our monkey.
Click Here

Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
December 15, 2017, 02:57:46 PM

Login with username, password and session length

Recently Posted

Winter Solstice
Members
Stats
  • Total Posts: 52368
  • Total Topics: 5998
  • Online Today: 229
  • Online Ever: 378
  • (May 10, 2017, 05:23:00 PM)
Users Online
Users: 0
Guests: 59
Total: 59

Like the Dudeism forum?


Or use this button: